گفتگوهای داخلی!

گفتی از اونجا میام بیرون که بتونم راحت و آزاد با مردم کوچه و خیابون شادی کنم. 

گفتی میام بیرون که دیگه نگم " گور باباشون چرا بریم سینما با مانتو و روسری و چادر چاقچور؟ میشینیم تو خونه هرجور دلمون خواست می بینیم.چهار دیواری اختیاری..."

بفرما، اومدی اینجا! این خیابون،این مردم ِ با فرهنگ کوچه و خیابون،این امنیت، این آزادی.پس دیگه  مرگت چیه که وقتی این عکسا رو از اونجا می بینی حسودی میکنی و دلت می ریزه؟  

 

                                       فوتبال با طعم سینما در ایران(جام جهانی2010 )                    

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://norm.blogsky.com/

سلام...
ازت میخوام بری و نوشته های دوم و سوم من رو بخونی...
اینه امنیت...
اینه آزادی...
ما کجاییم؟؟؟
به نظرت کی با این کار موافق بود؟؟؟
این روز مردمه نه دولت...
از مطالب وبلاگت خیلی خوشم اومد مایلم باهم تبادل لینک داشته باشیم اگه مایلی بیا تو وبلاگم بهم بگو تا لینکت کنم...
موفق باشی دوست عزیز...
فعلا خدافظ...

محمدحسین جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://physicsscu87.blogsky.com

اینجا ایران همش تهران نیست!!

فکر کنم سوء تفاهم شده.احتمالا فکر کردین منظورم از " بیا این امنیت و آزادی " امنیت و آزادی در ایرانه

بهار یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://depression.blogsky.com/

میام. یه کم صبر کن.

درسا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

اتفاقا مانا منم اینجا نبودم و در جمعی خارجی این فینال رو دیدم و خیلی هم خوش گذشت ولی وقتی راجع به اینجا شنیدم دلم خواست کاشکی بودم با این وجود که قطعا نمی رفتم برای دیدنش اگه اینجا بودم!!!مگر شرایط خاصی پیش میومد.

همیشه همینجوره کلا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد