Family Stickers

یک سال و 4 ماه و 23 روز ه.م


نمیدونم بقیه جاهای دنیا هم اینجوریه یا نه ولی یه چیز بامزه ای که اینجا خیلی زیاد دیدیم این برچسبهاست که ملت پشت شیشه ماشینشون میچسبونن و ترکیب خونواده شون رو نشون میده

نظرات 5 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

وا....................... چه بامزه
والا ما "بیبی آن بورد " داریم ......ولی این شکلا خیلی خوبه.......شاده.....مثه اون موقه های من



بابک سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام فکر کردم دیگه وبلاگ نویسی را کنار گذاشتی
خوشحالم که ادامه میدی

مانا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ق.ظ

من:
بیبی آن بورد چیه دیگه؟ من ندیده بودم

بابک:
مرسی رفیق همیشه در صحنه.سعیم رو میکنم.ولی خیلی سخت شده نوشتن.خوبه که هستی

بهار دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://depression.blogsky.com/

چقدر بامزن ....

من چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

baby on board...............................مانا

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد