این روزهای من


تاریخ:10 ماه و 20 روز ه.م

این روزهای من خیلی برای رفتن عجله دارند.کفشهای کتانی ام را پوشیده ام و نفس زنان دنبالشان میدوم. 

ثبت که هیچ،فرصت کافی برای بودنشان هم ندارم. 

گاهی از سر استیصال به اینجا سر میزنم.... خدا را چه دیدی شاید مانای مهاجر چیزی نوشته باشد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

واقعا اینقدر تند دنبال کارت میدوی؟
خوبه!!!
برات خوشحالم :)

علی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ

اگه این یعنی زندگی روی دور افتاده خوشحالم/خوشحالیم :)

مانا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

سیاوش:آره والا همین قدر!ولی مشکل حجم کارم نیست .مشکل جدید بودن این مرحله ست برای من که باعث میشه انقدر لازم باشه بدوم
علی:(البته نمیدونم کدوم علی!)
والا روی دور که چه عرض کنم فعلا زندگی روی دور تند افتاده!میترسم نوارم گیر کنه همین روزا ;)
.....
و خوشحال شدم که خوشحال شدین برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد