سکه پنجاه سنتی

این سکّهٔ پنجاه سنتی بامزه  بقیهٔ پول نونم بود امروز 

یه جورایی واقعا نماد این مملکته، مملکت خونواده و  آرامش 

نظرات 5 + ارسال نظر
گل پسر دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://weblogs.blogsky.com

سلام
حالا خوبه یه سکه
ببخید که نمیتونم بنویسم اخه کیبرد ندارم

مهرداد دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

خوشحالم بعد کلی نوشتی باز. چند روز پیش که ویزامو چسبوندن تو پاسپورتم یاد تو افتاده بودم. بعد این روزا غیر دغدغه‌ی این که با خودم چی بیارم و چطوری خونه بگیرم و ... دارم به این فکر می‌کنم که منم مثل مانا باید یه وبلاگی داشته باشم و بنویسم. :)

من دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

خوشحالم که اینقدر خوشحالن...
.....................................خوشحالیتتون مبارک.....




..........................................

ماه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

پول زیبا

نامیه پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

کجایی مانای مهاجر
بگو از حال و روزت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد