رابطه

مهم نیست به چه زبونی حرف میزنی،فرهنگ ات چیه،کشورت کجاست.

هنوز تو تمام پیاده رو های دنیا آدمایی پیدا میشن که برق چشمای همدیگه رو می بینن.

آدمایی که از کنار هم رد شدنشون، چیزی به زندگی اضافه میکنه.


نظرات 4 + ارسال نظر
ملیحه دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ

این همون حسیه که آدما رو با هر نژاد و فرهنگی بهم نزدیک میکنه.

من دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

چه خوب که نشانه ها رو میبمنی......................



دوست دارم

تو هیچ میدونستی که من بخشی از این دیدن نشونه های زندگی رو از تو دارم

من هم دوستت دارم....زیاد

بابک دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

کفاره
هر کس به دلیل مشخص یا غیر مشخص روزه خواری کند باید شصت فقیر را طعام دهد یا شصت روز روزه بگیرد یا شصت برده را آزاد کند یا حدیث ( آن ممه . رو لو.لو برد) را به شصت خارجی حالی کند یا به شصت ایرانی بیاموزد که آب را آنجایی که می سوزد بریزند یا شصت ثانیه با بچه زیر ۱۸ سال پای صحبت احمد.ی نژا.د بنشیند و به شصت سوال کودک جواب دهد.

سعید سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ق.ظ

مانا: لایک
بابک: ((((((((: خوشم میاد که کاملا مناسبت زمانی داره فقط یه کم -۱۸ اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد