امامزاده دن مورفی

تاریخ:۱۳ ه-م
دو سه روزه که اخلاقم بد شده حسابی!زیاد حرف نمیزنم و حوصله ندارم.دو سه بار خواستم بنویسم اینجا ولی لجبازی داشتم با خودم.الانم هنوز لج دارم ولی مینویسم شاید بهتر شدم.بعدشم اینجا که وبلاگ نیست،دفتر خاطراتمه تازه.الان که فکر میکنم میبینم اولین نقطهء ان دماغی شدنم پریروز بود.رفتیم یه جایی به نام دن مورفی.بچه ها بهش میگن امامزاده دن مورفی.یه سوپر خیلی خیلی گنده که کلا فقط مشروب داره.آدم سرگیجه میگیره از بس انواع شراب و ودکا و آبجو و ویسکی و.. در هزار تا برند مختلف توش هست.یهو دلم انقدر برای بابا تنگ شد که نگو.فکر کردم اگه بود چه حالی میکرد با اینجا!موبایلم رو در آوردم که یه عکس بگیرم و براش بفرستم که خوشحال بشه.در حال عکس گرفتن بودم یهو دیدم مامور سکیوریتی فروشگاه اومد سراغم.بهم گفت خانوم این کار ممنوعه!شما کجایی هستی؟استرالیایی نیستی؟....گفتم نه نیستم!(ولی نگفتم که ایرانی ام) گفتم تو مملکت ما مشروب الکلی مجاز نیست .من دیدن اینجا برام خیلی جالب بود خواستم چند تا عکس برای دوستام توی ایران(....)وسط گفتنم یهو به خودم گفتم چرا دارم اینا رو بهش میگم؟این چه میفهمه آخه من دارم از چی حرف میزنم؟این چه میفهمه که تو این دن مورفی که همه دارن تند و تند یه خرید معمولی واسه آخر هفته میکنن و میرن خونه شون،من دارم به چی فکر میکنم؟چه میفهمه ..ادامه ندادم.شروع کردم به پاک کردن دونه دونهء عکسا!آخرین عکس یه بطری چهار لیتری ویسکی بود! یادم افتاد بابا تو فرودگاه با خنده بهم گفت مانا!جونِ من یه دونه از اون شیشه های چهار لیتری برام بذارین کنار!توش میخوام بعدا شراب بندازم !ء

نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم آذر 1388 ساعت 12:32

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

ای جانم......قربونت برم..... مرسی که در اوج ان دماغی بودن نوشتی و فقط مانا خوبه رو اینجا نشون ندادی....

بنفشه سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

الهی قربونت برم...

آزاد سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

امامزاده دن مورفی! یادم میاد اون روزا قدیمارو میگم یه امامزاده تو محلمون یادش به خیر غذارو می ریختن تو دیس بزرگ همه با دست حمله میکردن! آرزوم بود یه شب محرم برم شام اونجا ولی نمی ذاشتن که برم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد