سیزده بدر های خارجی

تاریخ: چهار ماه ه.م

همه جمعند اینجا :

نسل در حال انقراض سیبیل تا بنا گوش ها و خانوم های تپل مپل با ماتیک های پررنگ و موهای مش کرده ، با دخترها و پسراشون و عروس ها و دامادا و نوه هاشون و بساط چایی های دم کشیدهء بعد ناهار و هایده و حمیرا و بابا کرم   

.

نسل نوه های نیم بور نیم مشکی ِ ساری آی دونت آندر استندِ روی تاب و سُرسره  

.

نسل نوه بزرگترای خالکوبی نصف اینوری-نصف اونوریِ هدفون به گوش با موهای مش کردهء  آبی  و سرخابی  

.

و ...نسل سرگردونهای تازه رسیدهء  سبز پوش ِ ساسی مانکن و سوسن خانوم 

  

نظرات 6 + ارسال نظر
کامیار دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

چند بار دیگه هم خوندمش
واقعا قشنگ نوشتی

واسه من در کل این تصاویر با برآیند تصاویری که آدم در ایران میبینه تفاوت چشمگیری نمیکنن هرچند میشه گیر به جزییات داد ولی انگار محتوی کلی چندان اختلافی نداره.
میخوام بگم از سرگردونی آدما بگیریم و بیام جلو تا نفهمیدن حس و حال بچه ها و نوجوانها تا نسلهایی که انگار فقط به دلیل قدیمی شدن رو به زوالند همگی را من در بطن جامعه شهری ایران میتونم ببینم و انگار اون چیزهایی که امسال تو در غربت ایران دیدی و نوشتی آلبوم تصاویری نچندان قدیمی را برام ورق زد. پس مهاجرت و اون همه فاصله از خونه در این برش تصویری از یکسری حقایق اجتماعی چه نقشی داره؟ دوست دارم بفهمم....شاید فقط دوباره رنگین شدن اون تصاویر به عادت کردن به اون چیزی که هست. نمیدونم

مرسی
یکی از نقش های این راه دور،از بیرون دیدنه.چیز کمی هم نیست.حتی به قیمت اینکه بفهمی آسمون همون رنگیه

M i M دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

"و ...نسل سرگردونهای تازه رسیدهء سبز پوش ِ ساسی مانکن و سوسن خانوم "
کلی خندیدم این تیکه آخری محشر بود

والا به خدا!
:)

سعید دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

Like (:

نکنه اینا (3 نسل اول) آینده نسل چهارم و پنجم ان!؟

خدا به دور!تنها کاری که از ما بر میاد اینه که همینجا منقرض کنیم نسلمون رو.من و بهادر که زمینه ش رو داریم
:)

مهیا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام مانا جون،

چه خوب می نویسی :) یاد روزای اولی که اینجا بودم می افتم. باور می کنی دلت ممکنه تنگ بشه برای همین روزا؟

مرسی...آره باور میکنم

بابک سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

شنیدم در یکی از دانشگاههای معتبر (گویا امریکایی) دانشجویان ایرانی سوسن خانم پخش کرده اند و رقصیده اند و موجبات بهجت خاطر حضار را فراهم آورده اند

بله در دنیای فیس بوک فیلمش موجوده. بهجت خاطر ما هم فراهم شده قبلا

بهار چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://depression.blogsky.com/

سلام زیبا
زیبا نگاه
زیبا نویس
زیبا رو
دلم برات تنگ شده.
سرم خیلی شلوغه اما دوست دارم باهات حرف بزنم
یه دینگی صبح به آیدیت زدم نبودی
بودی یه دینگی بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد