رویا های موسمی

 

میشه یه روزی دوباره بشینیم توی خونه های خودمون ،دور هم، با تخمه آفتابگردون و چُس فیل.... و مثل بقیه مردم معمولی دنیا بزرگترین دغدغهء زندگیمون شروع جام جهانی باشه؟

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.akslar.com

.عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

ali bahrami جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

آی گفتی

بهار شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://depression.blogsky.com/

آخ خاخور جان.....خاخور جان.....!

بابک دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

فکر نکنم ما هیچوقت درست بشیم. این مشکلات هم اگر روزی حل شد و گل و بلبل شد باز دل بیمار ما برای هیجانات ناسالم این روزها تنگ میشه. یک بار چند تا جوان فرانسوی می روند پیش چه گوارا و میگن ما دلمون می خواد مثل شما مبارزه کنیم اما تو کشور ما نمی شه چون اون آزادی هایی که شما برایش می جنگین تو کشور ما هست و چه گوارا هم بهشون میگه برین تو یک کشور دیگه مثل بولیوی بجنگین. خلاصه فکر می کنم ذهن ما اون قدر درگیر شده که اگر مسائل حل بشن باز هم جاشون در قلب ما می مونه. می خوام اینو بگم دوستان که به احتمال غریب به یقین ما کلا هدر رفته ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بابک دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

ببخشید قریب به یقین

مانا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

بابک: ضمن اینکه متاسفانه نمیتونم بگم که با نظرت موافق نیستم ،باید بگم که به طرز بدی دلم زندگی آروم و عادی توی مملکت خودم رو میخواد و از وقتی زندگی آروم و عادی مردم اینجا رو دیدم خیلی زیاد بهش فکر میکنم...رویا یا هرچیز دیگه ای که هست، تو همون لحظه های کوتاه، فکر کردن بهش و آرزو کردنش شادم میکنه
توی ایران که بودم زیاد به همچین چیزی فکر نمیکردم...اصلا دغدغه ام نبود... شاید چون مرجع مقایسه ای برای این خیال پردازی نداشتم...مرجعی که خودمون رو باهاش مقایسه کنم و ببینم که واقعا چقدر میتونه یک مملکت و فضای عادی زندگی کردن توش ،آروم و بی دغدغه باشه

نــــیـــــل پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://2zist.wordpress.com

و تو هم اینجا باشی .اینجا بهترین جی دنیا باشه...

سالار جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

میخواستم برا آخرین پستت کامنت بذارم ولی لینک نظرات نداشت؛ من گاهی مطالبتو میخونم؛ خودم تو فکر مهاجرتم، میدونی که یه بار میخوای بری یه بار نمیخوای. فقط میخواستم بپرسم سابقه کاریت تو لیست high demand بود چرا که مبیبنم هنوز کار پیدا نکردی. یا اینکه این یه لیست احمقانه س فقط برای ویزا دادن بهمون؛ ممنون میشم جواب بدی
سپاس

سالار جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

یادم رفت بپرسم با ویزای اقامت اومدن بهتره یا تحصیلی؟ این "بهتره" هم که میدونین از اون حرفاس؛ حالا دیگه چه میشه کرد!!
ممنون

مانای مهاجر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

سالار:
1- یه بلایی سر کامنت دونی پستهای جدید اومده نمیدونم چشه
2-آره دقیقا میدونم یه بار میخوای یه بار نمیخوای یعنی چی
3-خب high demand بودن واقعا یعنی که اینا بررسی کردن و آمار گرفتن و دیدن که بطور کلی مثلا برای فلان رشته زمینه ء کاری بیشتر هست،بنابراین high demand بودن یه جورایی شرط لازمه اما کافی نیست.رشته من و همسرم high demand بود و خب اون کار پیدا کرد بعد از چهارماه و من هنوز نه .یک کم شانسی هم هست واقعا .دوستانی داریم هم رشته خودمون که اونا هم هنوز کار پیدا نکردن بعد از مثلا 7 ماه.
4-وقتی پول کافی داشته باشی که تحصیلی بیای خب این راه مسلما سریعتر از اقدام برای اقامته و خب میتونی از زمانی که با ویزای تحصیلی وارد اینجا میشی برای اقامت هم اقدام کنی و بذاری که پروسه اش رو طی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد