بهانه های کوچک ِ خوشالی

 تاریخ:6 ماه و 21 روز ه.م

چند روز پیش توی یکی از پارکهای بزرگ اینجا یه فستیوال برگزار شده بود به بهانهء Refugee Dayکه آدما از ملیتها و با برنامه های مختلف توش شرکت کرده بودن: از خوراکی های سنتی کشورا توش بود تا رقصهای بومی و آواز به زبونای مختلف و خلاصه کارای ژانگولری متنوع

 یه گوشهء اون شلوغی، زیر آلاچیق یه خانومی نشسته بود وسط یه سری شاخ و برگ داشت به چند تا دختر و پسرکوچولوی آفریقایی یاد میداد چه جوری فقط با شش تا شاخه و چند تا برگِ خشک دراز، سبد درست کنن.منم خودم رو روی زمین وسط بچه ها جا دادم و یاد گرفتم خلاصه. 

اینم سبدِ بند انگشتی من:  

پی نوشت:حالا میتونم خوشحال باشم که اگه کار  گیر نیومد میتونم سبد بفروشم 

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ق.ظ

چه خوشکله سبدت!به ما هم یاد میدی تصویری البته!

مچکرم
.
والا کلی ژانگلولر بازی داشت.تصویری فکر نکنم بشه
ولی میتونم سفارش بگیرم بفرستم براتون P:

بوبو سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://porteghal-bastani.blogspot.com

وای مانا چه ناز شده
به ما هم یاد بده پیلیییزززززززززززززززززززززززز
خوچگله
من دیروز امتحانام تموم شده بیکار شدم میخوام سبد ببافم خرجم در بیاد:)
مانا یه ذره بگو ما با استعداددیم باور کن من خودم انواع بافت های مو رو بلدم از آفریقایی بگیر تا برجسته و اینا...کلی بلدم(الان میگه به من چه:)))
جالا بگو دیگه مانا جونم

من سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ

ای هنرمند..
ای بافنده..............
ای خلاق......................
ای کارآفرین..............پس جاب آفر بفرس
;))

:)))

نگار سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

من به تو افتخار می کنم....:)

قربون تو آبجی

فایی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

ااااااااااااا مانا من به تو افتخار می کنم که ظرف چند دقیقه این همه هنر اقریدنو یاد گرفتی!!!

چاکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد